…sieraden…

Sieraden dragen hoorde bij mij. Maar sinds de geboorte van Roos is alles af gegaan en bijna niet meer gedragen.

Ivm haar verblijf in het ziekenhuis moesten we veel handen wassen en des-infecteren en dan zijn sieraden uit den boze.

Na haar thuiskomst ging mijn horloge weer om maar mijn armband bleef in de kast. Na weken…. ik denk maanden ben ik weer begonnen met het dragen van mijn bedelarmband maar tot mijn spijt brak op een dag zomaar mijn armband in tweeën en sindsdien weer armbandloos tot mijn spijt.

Pandora vindt ik super mooi maar toch twijfel ik om 1 te kopen. Op dit moment ben ik aan het rondkijken naar een mooie armband en keer op keer kom ik weer op een pandora-site terecht. Het besluit is genomen. Ik koop een pandora !!

Nog even sparen voor een aantal mooie bedels met betekenis om mee te starten maar mijn armband heb ik alvast online uitgezocht.

Afbeelding

Geef een reactie

