kast

inmiddels hebben we een huis vol gezellig, muzikaal, kleurrijk speelgoed.

Maar soms staat het overal en dan verdwijnen mijn eigen spullen achter in een kast of achter op een plank

en overal verschijnen er mooie gekleurde kratten gevuld met speelgoed.

Het idee was om boven een kamer te creëren voor de kinderen met daar een kast en planken met speelgoed

en beneden een kastje met speelgoed maar inmiddels is onze woonkamer (denk ik) een heuse speelgoedwinkel aan het worden.

Al langere tijd ben ik op zoek naar een mooie kast waarin ik mijn mooie servies in kan zetten en opbergruimte voor het speelgoed van de kindjes.

 Na lang speuren en zoeken heb ik eindelijk een super mooie betaalbare kast gevonden op …. marktplaats !!!

Zaterdag kunnen we hem ophalen !!

mooiekast !!

Geef een reactie

