natuurlijk yvon

Toen ik jarig was had ik zoals altijd geen wensenlijstje.

Van vele kreeg ik kado-bonnen van het alom bekende tuincentrum Intratuin.

De eerste bonnen zijn besteed aan onze nieuwe tuin. Zo verschenen er mooie bloeiende plantje en een super mooie tuinscherm met plantenbak (gevuld met plantjes van het bekende tuincentrum Intratuin.

Afgelopen week liep ik weer eens in het tuincentrum en kwam langs de spulletjes van Yvon Jaspers. En altijd als ik die zie moet ik even kijken.

En deze keer ook iets kopen. Ik kocht een mooie zinken emmer met de test : emmertjes water halen.

Deze mooie emmer staat inmiddels in onze keuken. Niet gevuld met water maar met ….. fruit !!!!

Inmiddels heb ik al een aantal spulletje van Yvon maar ik denk dat dit nog maar het begin van mijn verzameling is.

mijn verzameling.
mijn verzameling.

http://www.yvonjaspers.nl

Geef een reactie

