handjes

Ik ben een verzamelaar m.b.t. mooie leuke herinneringen

van mijn kleintjes.

Ooit kreeg ik eens na de geboorte van 1 van mijn kindjes een gips-set om een hand of voetafdruk te maken.

Helaas was niet echt een succes.

Onlangs liep ik bij de blokker en zag ik in de opruimingshoek een leuke gips-set.

Ik besloot er 2 te koop.

Het is een set compleet met “gips” en een mooie wissellijst.

Gisteren gingen we aan de slag. Het bleek geen gips-set te zijn maar een klei-set.

De klei even kneden, een hand of voetafdruk en klaar !!

Is de afdruk niet goed… dat kneed je gewoon opnieuw de klei en maak je opnieuw en afdruk.

Mijn kindjes vonden het in de 1e instantie niet leuk om te doen maar na een paar misdrukken vonden ze het steeds leuker.

De handafdrukjes liggen nu nog te drogen en morgen mogen ze volgens de gebruiksaanwijzing in de wissellijst.

En weer is een mooie herinnering klaar.

Afbeelding

 

Geef een reactie

