mooie meisjes.

Enige tijd geleden kwam ik via twitter in contact met  Dresses. Zij maken hele mooie rokjes & jurkjes voor mooie meisjes !!

In de zomer had ik al een mooi rokje besteld voor mijn kleine dame en na het zien van de mooie jurkjes kon ik het natuurlijk niet laten om en mooi jurkje voor mijn meisje te bestellen.

Mijn keuze viel op een mooie rozenjurkje en na deze bestelling zag ik nog een mooi jurkje die natuurlijk ook niet in de kledingkast van mijn meisje mag ontbreken nl. een mooi ptt-jurkje !!! Super mooi !!!

Nu nog even op zoek naar en mooie legging en een mooi shirt/romper eronder en onze dame kan de show gaan stelen.

https://www.facebook.com/pages/Dresses/365407253600244?fref=ts

Afbeelding

 

Geef een reactie

