knuffel, jas, tas, beker, sjaal, muts,…..

Ik ben zoals jullie weten peuterjuf en wat kom ik vaak terecht in de zoektocht van bekers, tassen, jassen, trommeltjes zonder eigenaar.

Nu de winter weer voor de deur staat wordt de speurtocht opnieuw geopend als we willen buitenspelen met de peuters.

Want van wie is deze sjaal of muts of handschoen.

Mijn kindjes gaan naar de kinderopvang, buitenschoolse opvang en naar school en om te zorgen dat zij hun spullen niet kwijtraken besticker ik alles met naamstickers.

Onlangs was het weer de hoogste tijd om nieuwe naamstickers te bestellen voor mijn kroost en bezocht daarvoor mijn favoriete webwinkel nl. goedgemerkt.nl

goedgemerkt.nl waren de eerste in Nederland met deze naamstickers en zij zijn er trots op dat zij de eerste waren die dergelijke labels hebben ontworpen en staan volledig garant voor de kwaliteit van al hun producten.

Inmiddels hebben zij een hele mooie collectie met diverse soorten en maten naamlabels.

Zoals gezegd deed ik onlangs mijn bestelling en bestelde div labels en een SOSplaatje.

mijn bestelling !!
mijn bestelling !!
deze labels bestelde ik deze keer
deze labels bestelde ik deze keer
SOS tekstplaatje
SOS tekstplaatje

Het SOSplaatje is ook bijna onmisbaar in ons gezin. Zo hangt er sindskort een tekstplaatje aan de sleutelbos.Mocht ik hem kwijt raken hangen mijn contactgegevens aan de sleutelbos en hoop ik snel weer mijn sleutels terug te ontvangen.

Maar ook aan de rugtas van mijn kleintjes hangt er een tekstplaatje en aan de rits van de jas. Bij de jas is het een Ideaal hulpmidel om zelf de rits dicht te doen maar mochten ze mama eens kwijt raken hebben ze altijd hun gegevens bij zich om mama snel weer terug te vinden.

Ieder artikel zit tevens in een mooi zakje verpakt met daarbij een duidelijke gebruiksaanwijzing voor het opplakken van de label en het gebruik van de label.

de gebruiksaanwijzing
de gebruiksaanwijzing

Ik ben zeer tevreden over de labels van goed gemerkt en raad ze bij deze graag bij iedereen aan !!!

Online heb je keuze uit heel veel verschillende soorten labels en nadat je ze hebt besteld heb je ze ook razendsnel in huis.

Geef een reactie

