….agenda…

2014 loopt bijna alweer ten einde.

2015 staat alweer voor de deur.

de hoogste tijd voor een nieuwe agenda. Maar wat en speurtocht is dat weer geworden.

Een aantal jaren geleden kocht ik een mama-agenda.

mama-agenda

Ik was en ben fan van Pauline Oud maar deze agenda bleek iets te klein te zijn voor al mijn notitie’s. Maar het was wel een super mooie agenda met de alom bekende illustraties van Pauline Oud.

Het jaar erna kocht ik een gewone agenda en deze voldeed ook niet echt aan mijn verwachtingen.

Nu ben ik inmiddels alweer en aantal weken op jacht naar een mooie maar bovenal een functionele agenda voor mij waar ik alles in bij kan houden. Zowel voor mijn kindjes, sport, school, opvang, feestjes ed. Maar ook mijn eigen afspraken en belangrijke data’s en natuurlijk voor de rest van de huisbewoners 🙂

Via diverse zoekopdrachten kwam ik terecht bij Pien’s Planner. En ja.. toen las ik helaas dat hij alweer uitverkocht was.

20141214_102203

we zette onze zoektocht verder en ….. vonden de planner !!!!

Ik ben helemaal blij !

Pien’s Planner is een mooi agenda met volop schrijfruimte voor allerlei belangrijke dingen. De agenda heeft een mooi groot formaat (17×23) maar past ook nog prima in de tas.

Dit jaar heft de agenda een mooi cognac kleur met een stevig, breed blauw elastiek en een lusje voor je pen.

20141214_102208

Aan de binnenzijde van de kaft zit een uitvouwflap waarop je 5 namen van gezinsleden, ed kan noteren. Achter elke naam kun je overzichtelijk de afspraken en activiteiten van die week overzien.

20141214_102227

Verder bevat de planner aan het einde van elke maand een handig notitievel en een envelopje om allerlei losse leuke briefjes, e.d. te bewaren.

20141214_102309 20141214_102255

Geef een reactie

