mooi speelgoed

Ik hou niet altijd van speelgoed waar 100 uit een dozijn van zijn. Nee soms vindt ik het een uitdaging om bijzondere en leuke speeldingen te kopen die bijzonder zijn of … die niet iedereen al heeft.

Maar ja dit levert soms ook een enorme discussie thuis op want ook mijn kinderen willen natuurlijk hello kitty, cars, planes en degelijke.

Oke, ik ontkom er niet aan en ook dit speelgoed is in ons huis te vinden. (met mate 😉 )

Onlangs waren onze kleuter en peuter alweer jarig en tja dan beland je weer in de speelgoed winkel en wat kopen we ???

Voor kleuterzoon vond ik het reuze moeilijk en belande ik al op de playmobiel afdeling en ben daar ook blijven hangen. Ik kocht een brandweerkazerne en natuurlijk een brandweerauto en nog een aantal kleine doosjes.

Onze kleine prinses werd drie jaar en is een echte peuter-diva. Voor make-up ed vindt ik haar nog te klein maar via internet kwam ik op de site  http://www.ilovespeelgoed.nl wat een super leuke site !!!

Ik vond daar deze leuke beauty-case van hout compleet met een nagellak,lippenstift en parfum. Maar ook een spiegeltje, haarborstel, 2 haarknipjes, een mooie armband en make-up kaarten.

photofy

Natuurlijk moest ik ook even verder kijken en ojee… wat een mooie spullen !!!

Ik viel als een blok voor het fietstoeltje. Onze kleine diva kreeg nl. ook een nieuwe fiets en wat is nu leuker dan fietsen met je pop of knuffel ?

Deze webshop staat nu bij mijn favorieten en ik shop hier zeer zeker nog een keer.

En onze kindjes….. die waren super blij met hun mooie cadeautjes !!

photofy2

http://www.ilovespeelgoed.nl

 

Geef een reactie

