Pietertje pet

in 1995 ben ik begonnen met mijn baan als peuterjuf en meteen begon ik met het verzamelen van prentenboeken.

Bij vele thema’s ontbrak er op de werkvloer een leuk boek dus dook ik de boekwinkel in op zoek naar 1.

Inmiddels is mijn collectie verdeeld over meerdere boekenplanken, nl. Mijn eigen, peuter en kleuter.

Een boek dat bij mij en mijn peuterklas nog steeds favoriet is …… Pietertje Pet !!



Ken jullie dit boekje ? Of 1 van de vele deeltjes ?

Pietertje pet is een lief jongetje. Maar soms is hij ook een beetje stout. 

De verhaaltjes gaan over doodgewone dingen, die elk kind kent en meemaakt.

Jarig zijn, opruimen, logeren, mama “helpen” en nog veel meer.

De verhalen zijn geschreven door Marianne Busser & Ron Schrodder.



2 thoughts on “Pietertje pet

Geef een reactie

