Wist je dat ?

Wist je dat ?

* ik een mama ben van een 5 jarige kleuterzoon

* en mama van een 3 jarige peuterdochter

* deze peuterdochter zette ons leven totaal op zijn kop toen zij met 27 weken werd geboren

Wist je dat :

* ik peuterjuf ben op twee peuterspeelzalen

* en dat ik dit sinds 1995 al doe.

Wist je dat:

* ik dol ben op peuterboeken

* en inmiddels al een hele prive-collectie peuterboeken heb.

* deze collectie verhuisd nu inmiddels van mijn boekenkast naar de boekenplanken van mijn kroost.

* Inmiddels ben ik ook begonnen aan een peuter/kleutercollectie

* en zelf speel ik ook en hoofdrol in een peuterboek !

kaart tip eten bw

Wist je dat :

* ik een warm hart toe draag aan

* de clini-clowns (hierover binnenkort een blog)

* kika

* en vele instanties die kinderen helpen in moeilijke situatie’s.

clown

Wist je dat :

* ik een facebookpagina bij hou

* deze is te vinden onder de naam : mama juf blogt.

Wist je dat :

ik het super leuk en fijn zou vinden als je hier na het lezen een berichtje achterlaat

One thought on “Wist je dat ?

Geef een reactie

