Oud….retro….nieuw

soms zie je spulletjes en dan weet je … Die wil zou ik ook graag willen hebben.

Een jaar geleden ongeveer gingen we verhuizen met onze peuterspeelzaal.

Opeens komt oud, kapot speelgoed te voorschijn.Overal staat wel iets opgeslagen voor een nieuwe bestemming zoals bijvoorbeeld een houten poppenbuggy.

Deze buggy stond een beetje in en hoekje van de berging te verstoffen. Het stof van de zitting was versleten en het houtwerk was voorzien van een laagje stof.

De leidsters vonden dat deze klaar was voor de vuilnis. Maar nee daar was ik het niet mee eens.

Ik nam hem mee. Onlangs had ik bij de Zeeman een theedoek gezien met mooie grote rode appeltjes. Nadat ik de buggy thuis had staan ging ik meteen naar de Zeeman en kocht de mooie theedoek. Even de naaimachine op tafel en tatatada …..

 

Thuis loopt een poppenmoeder nu trots achter deze buggy in een heerlijke lentezon.

Geef een reactie

