Hoera ! Klei

Onze peuter is dol op klei. Maar ik heb een hekel aan die assorti dozen klei.

Helaas kan ik er niet omheen.

Enkele weken geleden kreeg onze peuter buisjes in haar oren.

Een goed monent om haar te verrassen met een mooie emmer klei.

Op de werkvloer gebruiken we klei van Creall. Deze klei droogt niet snel uit dus ideaal en verkrijgbaar in diverse kleuren.

Maar deze klei is helaas alleen bij een schoolgroothandel te koop. Dacht ik. Niets was minder waar. Bij de Intertoys verkopen ze nl. ook deze klei in kleine emmertjes. Helaas wel in een assorti variant.

Ik kocht deze klein maar kocht naast deze emmer ook een emmertje met leuke dingetjes. Je kent vast nog wel mister potatohead. In deze emmer zitten allerlei neusjes, oortjes, handjes, voetjes ed.

Super leuk om toch je assorti klei een beetje van elkaar gescheiden te houden 😃 .


Inmiddels wordt er bij ons aan tafel iedere dag flink met klei gespeeld en vele mooie poppetjes gemaakt. (De klei is nog steeds gescheiden !!) De fantasie  wordt flink geprikkeld. Super leuk en een echte aanrader.

 De klei en de vormpjes zijn misschien wel een prijzig. Ze kosten circa 9,00 per emmer. Maar ik vind het de moeite waard. Mijn voorkeur gaat uit naar creall ipv play douh.

  • Droogt minder snel uit
  • Mooie kleuren
  • Mooie en handige op bergemmer ipv kleine potjes
  • Eenvoudig en mooie kleiattributen

 

Geef een reactie

