personal ~ three things tag

Ik ben niet zo van het invullen en delen van tags maar onlangs zag ik deze tag en deze wil ik wel invullen en met jullie delen.

Deze tag stond op de pagina van Desiree, http://www.curvacious.nl

Drie dingen in mijn tas :


Ik heb een middelgrote cowboy bag. Ben er super blij mee. Ik gebruik de tas bijna dagelijks. Zowel voor mijn werk als prive. De inhoud wisselt maar het onderstaande zit er standaard in.

~ mijn agenda. Het is de familie-planner van Pien. Super handig voor en werkende mama. Veel ruimte voor noties van mama en overige gezinsleden.

~ een oplader voor mijn Iphone (zowel voor het stopcontact als voor in de auto)

~ een make-up tasje met mini nivea, blauwe plekken zalf van vsm, nivea lippenbalsem, mini deo, mini parfum, pleisters.

En tja eigenlijk nog veeeeeel meer zoals ik al eerder vertelde !

Drie dingen op mijn bureau

~ ik heb geen bureau. Wel een keukentafel 😉 meestal  gevuld met een bos mooie roze bloemen, knutselspullen en veel papier !!!

drie favoriete meubelen in mijn huis

~mijn bed (boxspring)

~ bank (heerlijke hangbank)

~ oud stoeltje van oma (staat helaas op dit moment op zolder)

drie favoriete fruitsoorten

~ manderijnen

~ appel

~ druiven (vooral de blauwe pitloze van AH)

drie blogs die ik dagelijks bezoek. Ik bezoek de blogs niet dagelijks maar wel zeer regelmatig. Als ik een update heb ontvangen neem ik een kijkje en tussendoor ook wel. Eigenlijk volg ik meerdere blogs maar de onderstaande bezoek ik zeer regelmatig.

~ Kelly Caresse (http://www.kellycaresse.nl)

~ the mommy dairies van Tamara  (http://www.themommydiaries.nl/)

~ Voor mijn kleintje (http://www.voormijnkleintje.nl/)

en natuurlijk mijn eigen blog, de blog van Kimberly (http://www.mamavanelara.nl/ ) en de blog van Joyce (http://joyfromjoyce.nl/)

drie liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg

~ billy billy van K3. Groot favoriet van onze peuter.

~ Kensington Vooral de nummers Streets en War

~ This girl is on fire van Alicia Keys. Dit nummer is een hanger sinds de geboorte van onze dochter.

drie dingen waar ik op dit moment aan denk

~ waar zijn mijn kinderen 😉 (die spelen heerlijk buiten in de speeltuin)

~ waar is de zon ? Het is meivakantie en eigenlijk wil ik wel een paar dagen naar zee

~ wat eten we vandaag ?

drie favoriete sporten

~ wandelen met de hond en de kinderen. Het liefst in een mooi bos, park, natuurgebied.

~ zwemmen / watersport

~ schaatsen


drie dingen waar ik gelukkig van wordt

~ Moederschap. Genieten van mijn vrolijke ondeugende kindjes. Troosten, kletsen, knuffelen, …..  De speciale 1 op 1 momentjes zoals het voorlezen voor het slapen gaan.

~ mijn salaris, dus tijd om weer te shoppen 😃

~  complimentjes mogen ontvangen. Een stukje waardering voor de dingen die ik doe.

drie favoriete quotes (een moeilijke vraag. Na enig speurwerk kwam ik bij deze 3. De middelste gebruikte ik zelf regelmatig)

~ Carpe Diem oftewel pluk de dag. O zo bekend maar mooi en waar.

~ geluk zit in een klein rompertje. Deze tekst las ik ooit eens in een tijdschrift en is altijd favoriet gebleven. Het heeft een speciale betekenis, onze dochter was prematuur.

~ afscheid nemen is met zachte vingers dichtdoen en verpakken in de goede gedachte en herinnering

drie vakantiebestemmingen

~ Barcelona !! Hier ben ik twee keer met mijn zusje geweest. Het was een super leuke tijd. Een heerlijk hotel net buiten de stad aan het strand. Veel leuke dingen gezien en gedaan. Ik wil hier dolgraag nog eens naar toe!

~ Viechtach. Mijn allereerste vakantieadres waar ik naar toe ging met mijn vriend en hond. Een veelzijde leuke vakantie. Mooie omgeving, veel mooie natuur, uitstapjes gemaakt naar Oostenrijk, Tjechie, Passau ( de stad waar de rivier twee verschillende kleuren heeft)

~Terschelling. Hier zijn wij vorig jaar als gezin geweest en hebben er erg van genoten. De kinderen hebben het nog regelmatig over de brandaris, het strand, zeehonden en de pluktuin !


En mijn droom is om een keer naar Canada te gaan of denemarken. Daar lekker rondtrekken met een camper.

drie dingen die ik dit jaar wil doen

~ op vakantie naar zee ! Het liefst in zo’n huisje op het strand.

~ mijn 3f (taalniveau) halen (Verplicht voor mijn werk)

~ genieten en veel leuke dingen doen met familie en gezin. Een wens hierbij is ….. Naar de Efteling en daar ook een nachtje slapen.

Geef een reactie

