Ik ga op vakantie en neem mee ……. (Deel 1.)

Onlangs gingen wij een weekendje naar de Veluwe.

En wat neem je dan mee ? Heel veel spullen 😃.

Wij namen oa de nieuwe karvan cevitan to go mee.

  
Om te laten zien hoe mooi klein het flesje is. De karvan cevitam staat hier naast de pakjeshouder van difrax.

Mijn kleintjes en ik drinken het liefst carvan. Maar helaas is dit nooit te koop in een restaurant of zoiets dergelijks. 

Karvan cevitam introduceert  iets nieuws: KC GO. En dat vond ik de moeite waard om te kopen en te testen tijdens onze korte vakantie. KC GO is een extra geconcentreerde siroop in een handig meeneemflesje dat je zo in je tas of zelfs broekzak stopt (wel goed afsluiten 😉)

Zo heb je altijd en overal een fruitig smaakje die je aan je water kunt geven. Al werkend, reizend of sportend combineer je met één squeeze het lekkere van Karvan Cévitam met water.

Zoals gezegd stop je de nieuwe siropen van Karvan Cévitam GO heel makkelijk in je tas, dankzij een handig klein formaat en een anti-lek en -knoeidop.

Het flesje is klein maar het zit boordevol smaak. Met één flesje maak je ongeveer zes liter water een heel stuk lekkerder. Dat zijn dertig glazen of maar liefst tien tot vijftien flesjes water!  (Ik denk dat ik er zelf meer glazen mee kan vullen. Wij houden niet van hele zoete)

Een nadeel vond ik dat de dosering moeilijk was. Een squeez, hoe groot is die ? Een super kleine squeez blijkt al genoeg te zijn. Wij hadden al snel te veel. En dan is het veel te zoet. 

Deze flesjes zijn in 5 verschillende smaken te koop namelijk Strawberry, Ice Tea Lemon, Cactus Lime, Red Fruit en Lemon en te koop bij oa Jumbo & AH.

Ik ga een lezer van mijn blog verrassen met een flesje to GO laat een reactie achter onder mijn blog ? Hier of op mijn facebookpagina en wie weet ontvang jij straks een TO GO.

  

Geef een reactie

