Memory’s deel 2

Op mijn nachtkastje ligt een grote stapel boeken.

En nee … Geen leesboeken maar invul/dagboeken.

Zoals ik in een eerder blog al schreef probeer ik zoveel mogelijk van mijn kleintjes te beschrijven en vast te leggen.

Vandaag laat ik jullie een bijzonder boek zien en ik hoop en denk dat jullie dit boek niet hebben maar het is wel leuk om te zien en te weten dat het er is namelijk het babyboek voor prematuren.

 Tijdens mijn zwangerschap kocht ik het babyboek en kraambezoekboek van Pauline Oud. Maar helaas kwam onze kleine spruit 3 maanden te vroeg te wereld.

Het babyboek paste totaal niet bij haar ontwikkeling en via zoekopdrachten op het internet kwam ik terecht bij kleine kanjers.

Dit babyboek is een invulboek waar je per week van alles kan opschrijven. Zo wordt iedere week naar het gewicht, de hoeveelheid voeding, onderzoeken ed gevraagd.

Maar er is natuurlijk ook ruimte voor foto’s en eigen notities ed.

 

Het boek start bij de zwangerschapweek 24 weken en richt zich in de eerste plaats op de ziekenhuisperiode na de geboorte en daarna op het eerste jaar van de prematuur.

Ik ben blij dat dit boek er is. Het gaf mij ruimte om te schrijven in deze spannende en bijzondere periode. Het boek is voor mijn gevoel echt onmisbaar voor een prematuurmama.

Kleine kanjer

Geef een reactie

