Opening Dille & Kamille Groningen.

zoals ik in mijn vorige blog al schreef moet ik altijd als ik een Dille & Kamille winkel tegen kom even binnen kijken.

Onlangs stond er een berichtje op facebook dat de nieuwste winkel op donderdag 22 Mei in Groningen haar deuren zou openen. 

 Wauw ! Leuk!!! Daar wil ik natuurlijk wel bij zijn.

Door een reactie achter te laten onder het desbetreffende bericht maakte je kans om aanwezig te zijn tijdens deze officiele opening.

Natuurlijk liet ik een berichtje achter. En ik werd uitgeloot !!  

Donderdagavond ging ik dus gewapend met een fotocamera en gevulde  portomenee op stap. 

Het was even zoeken maar uiteindelijk vonden we de winkel aan de kromme Elleboog.

  Het is een super mooie grote en vooral ruime winkel. Gevuld met allerlei mooie, leuke en betaalbare hebbedingetjes.

Bij de deur werden we welkom geheten en mochten we onder het genot van een hapje en een drankje een kijkje nemen in de winkel. Wat zag de winkel er mooi uit !

De winkel is ingedeeld in div. hoeken. Een bakhoek met allerlei bakvormen ed. Tuinhoek met leuke hebbedingetjes voorin de tuin, kinderhoek met allerlei leuke speeltjes maar ook leuk “oud” speelgoed zoals een tekenlei met krijt, punnikpoppetjes.

In de winkel is tevens een theehoek te vinden 

   
 

 

De opening werd verricht door de Joost van Keulen, wethouder van Groningen.

  
Everdiena en haar team willen er een nummer 1 zaak van gaan maken en wij hopen natuurlijk dat dit gaat lukken !

  

En hierbij een kleine sfeerimpressie van de winkel.

   
          

Op deze pop blijf ik verliefd !

  

Na shoppen kregen we onze aankopen mee in een mooie tas inclusief een kleine verassing.

   
    

Dille & Kamille

2 thoughts on “Opening Dille & Kamille Groningen.

Geef een reactie

