Ik en mijn wonderverf

Toen ik met mijn vriend ging samenwonen verhuisde ik van een eenvoudig warm gekleurd huis naar een zonnig huis.

Mijn huis was ingericht in warme naturele tinten en het huis van mijn vriend was zonnig geel met hier en daar bordeaux rode accenten.

Stapje voor stapje maken we er ons huis van. De zonnige kleur werd omgeruild voor wit. (Deuren, kozijnen, keuken ed)

Stapje voor stapje wordt het steeds meer ons huis.

Wij zijn geen echte klussers (helaas) dus sommige klussen blijven te lang liggen of we moeten hulp van anderen inroepen.

Een paar maand geleden zag ik deze verf !!!  

Eindelijk durfde ik de stoute schoenen aan te trekken om onze grootste drempel over te stappen.

Het schilderen van de gele trap !!

Bij de winkel haalde ik een bus verf, kwasten, roerstokken, lak en informatie en ging aan de slag.

 
Deze bovenstaande tekst is perfect !!!

Het schilderen is eenvoudig en snel en bovendien is de trap snel droog.

Vooraf schuren en grondverf is bovendien ook niet nodig, ideaal !

  

  

De eerste laag zit erop :
Nu nog de zijkanten en dan de laklaag en wij zijn klaar !

Op naar de volgende klus. 

Oja, deze verf is van Annie Sloan en verkrijgbaar in vele kleuren !

  
Ben je nieuwsgierig geworden ?  Neem dan een kijkje op 1 van de onderstaande site’s. Pas op !! Het kan verslavend gaan werken. Er zijn zoveel mogelijkheden met deze verf.

  
Annie Sloan Europa
Annie Sloan
Het bakhuus

Geef een reactie

