Juf bedankt.

Het schooljaar zit erop, en natuurlijk willen wij de juf bedanken voor haar goede zorgen.

Maar dan komen we meteen bij de hamvraag : Wat geven we de juf ?

Gezien de hittegolf was chocolade geen optie. En bovendien vindt ik een zelf gemaakt cadeautje meer waarde geven dan een gekocht cadeau. Ik ben zelf juf en werd in de laatste weken verrast met in totaal 9 dozen chocolade als het niet meer is !!

Maar wat gaan we knutselen ?

Toevallig kwam ik tijdens het opruimen de allereerst koppoter van onze kleuter tegen. Tekenen is niet zijn favoriet dus in groep 1 tekende hij zijn 1e poppetje.  Na het vinden van deze koppoter begon bij mij de inspiratie te borrelen.

Ik ging op zoek naar leuke gekleurde teenslippers. Thuis tekende ik er vervolgens met een waterbestendige stift de koppoter van onze kleuter op de slippers. Even drogen en klaar was het cadeau !

  
Als decoratie deden we er een voetbruistablet bij van de Etos en een klein harkje, schepje van de action.

  
Dit alles verpakt in een cellofaantje en een strik en totslot een mooie kaart erbij en wij waren klaar !!

Voor onze peuter deed ik hetzelfde. Zij tekende een mooie zon voor de leidsters van de opvang.

 

4 thoughts on “Juf bedankt.

Geef een reactie

