ik ga op vakantie en neem mee …. een mini vlieger

Wij gaan op vakantie en nemen mee ……

Mijn kindjes zijn dol op de zee en het strand. Onze vakantie dit jaar staat dus ook in teken van de zee en het strand want wij vertrekken binnenkort naar ….. Texel ! en we willen ook nog een dagje naar Borkum of Schiermonnikoog.

Maar wat nemen me mee ? Vorig jaar kochten we tijdens onze vakantie op Terschelling twee hele mooie kinder-vliegers en daar hebben wij ook met veel plezier mee mogen vliegeren. Maar o wat is het een gedoe om de stokjes niet te verliezen of om de vlieger de lucht in de krijgen.

Zo zag ik onlangs bij de Action deze leuke mini vliegertjes liggen. Ik kocht twee proefexemplaren en wauw !!! Wat zijn ze leuk en handig ! Geen gedoe met stokjes en lekker klein dus ze vliegen met een zuchtje wind zo de lucht in.

  
Deze liggen nu dus in onze …. koffer !  En nu op zoek naar een leuk vakantie reisspelletje.

Geef een reactie

