Hippe dinnetjes

Ik heb er al eens eerder over geschreven maar onze verzameling is uitgebreid dus de hoogste tijd voor een blog over Hippe Dinnetjes.

In het jaar dat onze dochter werd geboren en het jaar daarop volgend hebben mijn ouders en zusje regelmatig mijn oudste zoon opgevangen.

Een leuk bedankje is dan wel op zijn plaats. Via facebook kwam ik in contact met Hippe dinnetjes en zij maakte voor ons deze super mooie mokken met afbeeldingen van onze kindjes.

  
Vorig jaar waren mijn schoonouders 45jaar getrouwd. Het was de bedoeling om een familiefoto kado te geven. Maar door overvolle agenda’s, tijdgebrek en de grote woonafstand bleek dit helaas niet op tijd te lukken.

Opnieuw zocht ik contact met Hippe dinnetjes en zij maakte voor ons deze super mooie cake-schaal met een afbeelding van alle kleinkinderen.

  

Opa en Oma waren blij verrast met dit kado.

Afgelopen week werd mijn oma 90 jaar. Een hele mijlpaal. En dat werd natuurlijk gevierd met een feestje. Opnieuw zocht ik contact met Hippe dinnetjes en opnieuw waren zij bereid om iets moois te maken. Deze keer een mooi bord.

  

Wat was mijn oma blij verrast bij het zien van dit bord.

 Hippe Dinnetjes maken vele mooie dingetjes. Neem maar eens een kijkje op hun facebookpagina : Hippe dinnetjes

2 thoughts on “Hippe dinnetjes

Geef een reactie

