Proud mama !

onlangs won ik via een winactie van Mama Maike een super mooie armband van proud mama.

Sinds de prematuurgeboorte van Roos in 2012 ben ik op zoek naar een mooie armband.

Doordat Roos 3 maanden te vroeg werd geboren verbleven wij 3 maanden in het ziekenhuis en hier waren sieraden verboden ivm infectie-gevaar.

En tja als je 3 maanden niets mag dragen … Mis je het ook niet meer.

Ik loop nu zelden met sieraden om. Maar mis regelmatig een mooie armband. Mijn armband die ik voor de geboorte droeg is helaas gebroken en kon niet meer gerepareerd worden en sindsdien draag niets.

Vaak kijk ik op internet rond naar mooie  armbanden maar de aankoop blijft uit.

Een paar weken geleden stond er een winactie op de blog van Mama Maike. Ik deed mee en won !!!

Ik won de mooie armband van proud mama.

  

  Het is de charm armband met blauwe hanger. En aangezien ik een zoontje heb komt hij goed van pas. Ik ben er super blij mee !!

Maar ik heb ook een dochtertje dus opende ik de jacht op de grijze charm armband met roze hanger.

Hierover vertel ik morgen meer.

    

Geef een reactie

