Ik ben zo mooi.

Zoals ik gisteren al vertelde won ik onlangs een mooie proud mama armband via de blog van Mama Maike.

  
Ik ben super blij met deze mooie armband.

De armband heeft een blauwe hanger maar aangezien ik een zoon en dochter heb wil ik ook graag een tweede armband met roze hanger.

Ik opende het wereldwijdeweb en begon mijn zoektocht. Als snel kwam ik terecht op de site Ik ben zo mooi

Een mooie webshop gevuld met allerlei mooie artikelen voor moeder en kind. Het zoeken ging eenvoudig en de afbeeldingen zijn goed te zien. Na het vinden van de armband ging het bestellen, betalen en bezorgen heel snel want de volgende dag lag de armband al op de deurmat !!

   

Ik ga vast en zeker deze webshop nog eens bezoeken want naast het assortiment van Proud Mama verkopen zijn ook kinderkleding, mooie kinder-accesoires en veel meer leuke (hebbe)dingetjes. En daarnaast ontvangt iedere vaste klant bij een volgende bestelling 8% korting. Altijd leuk meegenomen. 

Geef een reactie

