Ik zie, ik zie …

Mijn peuter en kleuter zijn momenteel dol op spelletjes en onze spelletjeskast wordt voller en voller.

Afgelopen week liepen we op een regenachtige dag even bij de speelgoedwinkel naar binnen en zagen dit spelletje liggen

  
Roos is dol op Woezel en pip en toen ik voorstelde om dit spel mee te nemen bedacht zij zich geen tweede keer en hield het doosje stevig vast.

Ik zie, ik zie is het allombekende kleurenspel. Maar deze is speciaal gericht op het jonge kind.

De doos is een mooi stevig blikje met daarin kaarten en stickers.

Pak een kaart, kies een kleur en plak de stickers er op. Draai de kaart om en raden maar! Oneindig veel speelplezier voor thuis, buiten of tijdens een lange autorit op de achterbank. 

  
Stijn vond het een super leuk spel. Roos had even hulp nodig maar samen lukte het prima. 

Op internet staat vermeldt dat het spel dit najaar verkrijgbaar is maar bij Bart Smit ligt hij nu al in de winkel.
Het spel is trouwens van IdentitygameIdentitygame

 

One thought on “Ik zie, ik zie …

Geef een reactie

