Hieper de piep … Hoera !!

Ik ben jarig en wij vieren een feestje !!

Vandaag is het de dag dat ik verjaar en natuurlijk vieren we dat ook met taart.

Vanmorgen ben ik al verrast met een verjaardagslied en een cadeautje op bed.

Wat is het toch een gezellige boel met een peuter en kleuter die zich zo verheugen op een feestje.

Samen hebben we gisteravond al een beetje de tuin versierd want dat wilde ze graag samen met mama doen want mama doet dat ook altijd samen met hun als zij of papa jarig zijn.

Dus met twee goede helpers hebben de tuin mooi versierd !! En wat waren ze trots !


Maar bij een verjaardag hoort ook een cadeautje. Ik bel dol op cadeautjes en geef ze ook heel graag weg. Daarom heb ik besloten om een verrassing weg te geven omdat ik jarig ben.

Wat zal het zijn ……

Nou hier een tipje van de sluiter. Ik vertel natuurlijk niet alles want het is een verrassing. Inmiddels blog ik alweer een tijdje en het ritme zit er alweer in. Op mijn blog lees je verschillende blogjes.

  • Blogjes over leuke uitstapjes,
  • leuke hebbedingetjes,
  • blogjes mbt mijn werk,
  • en persoonlijke blogjes.

Als verrassing heb ik een verrassingspakketje samengesteld met artikelen die ik hier en daar in een blog heb benoemd.

Wil je ook kans maken ? Laat een reactie/felicitatie hieronder achter of op mijn facebookpagina : mama juf blogt of op instagram.

Op 1 september maak ik de winnaar bekend.

Ik even weer verder met taart eten en cadeautjes in ontvangst nemen.

Tot snel !

One thought on “Hieper de piep … Hoera !!

Geef een reactie

