Mijn oma

mijn oma vierde onlangs haar 90e verjaardag.

Dat is best oud vindt mijn kleuter want dat is bijna 100. En 100 is super veel.

Mijn oma woont helaas niet in de buurt en we zien elkaar niet meer zo vaak als vroeger. Maar mijn kleintjes kennen haar en maken al mooie eigen herinneringen.

Mijn oma heeft 1 grote hobby en dat is haken. Ze haakt veel mooie dingen. Babyschoentjes, jurkjes, tafelkleedjes groot & klein, mandjes, babymutsjes, kerstengeltjes en veel meer.

Vorig jaar zomer haakte ze ruim 200 mooie kleine witte kerstengeltjes voor de megagrote kerstboom in de kerk.

Tijdens een kerstactie zijn deze engeltjes omgeruild voor een eigen donatie. En de eindstand van de deze actie was 1200 euro ! Dit geld is geschonken aan een stichting.


Lees meer hier: Engelen bestaan

Patroon van een engeltje vindt je hier

Bloglovin

Geef een reactie

