My ministars

Zoals jullie weten maak ik graag foto’s en hou ik graag mijlpalen en uitspraken van mijn kleintjes bij.

Maar soms worden mijlpalen even snel op een memo geschreven omdat het opgroeiboek even niet bij de hand is.

Onlangs zag ik in de appstore van mijn Iphone de app my ministars.

Wauw wat een gave app !! Na wat opstartproblemen (waarschijnlijk door het downloaden tijdens een update) kon ik snel aan de slag door de snelle hulp van Lisette van my ministar.

In de app kan je je kleine ministar aanmaken en vervolgens foto’s, millestone’s en quotes toevoegen.

Heel simpel en heel leuk !

Tevens is het mogelijk om meerdere ministars toe te voegen en je ministar-gegevens uit te wisselen, te delen en af te drukken.

Ik ben super blij met deze app en kan nu nog meer herinneringen vastleggen. Ojeee…. 😉

 


Ben je nieuwsgierig geworden ? Neem een kijkje op hun website My ministar   Of op hun facebookpagina :my ministars facebook
Pas op !! Je wil vast en zeker na het zien van de mogelijkheden ook de app !!

Oja om je helemaal enthousiast te maken : filmpje

 

Geef een reactie

