Op de boekenplank …. Bobbi beer

Ken jij Bobbi beer ?  

Bobbi is een vrolijk lief klein beertje en samen zijn knuffelvriendjes gaat hij heel veel leuke dingen doen.

Monica Maas tekent de avonturen van Bobbi en schrijft ook de verhalen rond Bobbi.

 Inmiddels zijn er al heel veel mooie boekjes over Bobbi. verschenen zoals op het potje, naar de dierentuin, naar de speelzaal, naar het bos, verhuizen, logeren.

Op de speelzaal werken wij het hele jaar door met thema’s. En bij ieder thema zoek ik altijd bijpassende boekjes die passen bij het thema en de leeftijd van de peuters. En veel boekjes van bobbi passen er perfect bij.

  

Een paar jaar geleden kreeg ik een boekje van Bobbi beer cadeau en sindsdien ben ik fan maar ook mijn eigen kindjes en mijn peuterklas dus je begrijpt wel dat wij inmiddels ook al een hele verzameling Bobbi boekjes op de plank hebben staan.

Binnenkort verschijnen er weer een nieuw verhaal van bobbi beer, bobbi beer en de baby. Deze staat natuurlijk weer op ons verlanglijstje !

Bobbi beer heeft ook een eigen website hier kan je allerlei informatie vinden over boeken maar ook kleurplaten, spelletjes en veel meer.  

2 thoughts on “Op de boekenplank …. Bobbi beer

Geef een reactie

