Leuke tuinlantaarn

ik geniet van onze tuin en vindt In de avond die sfeerlichtjes altijd reuze gezellig.

Maar wat is het soms een gedoe om de waxinelichtjes aan te krijgen en aan te houden.

En de olielamp werkt hier ook niet altijd mee. De ene keer is de kont te lang dus grote steekvlam, dan weer te kort en verdwijnt in de fles of hij wil niet branden of de olie is … op.

  
Overal zie ik leuke solar-lantaarns verschijnen in tuinen in div. kleuren.

Maar ja die vindt ik weer te ….. gewoon.

Ik begon mijn jacht naar witte lantaarns en mooie lintjes en maakte deze voor onze tuin.

Heel gewoon maar toch net iets anders 😃

  

Geef een reactie

