Shoppen

Onlangs bezocht ik weer eens onze hoofdstad.  

Heerlijk winkeltjes kijken waar ik niet dagelijks komen en leuke dingetjes shoppen (vooral in de sale).

Natuurlijk stond een bezoekje aan de Dille & kamille weer hoog op het lijstje maar ik ontdekte nog zo’n leuke winkel namelijk:

  

Een super leuk winkeltje met allerlei hebbedingetjes al vanaf € 0,08. Wauw ! En wat wordt je dan kooplustig!

Ik heb me trouwens netjes gedragen en kocht maar een paar dingetjes,

Voor mijn werk kocht ik leuke ijs-pompoms en voor mijzelf deze aardbei-pompoms voor  €1,11 per stuk

  
En verder leuke servetten, zakjes en wat kleine dingetjes. 

De volgende keer staat een bezoek aan dit winkeltje weer op het lijstje want er is zoveel leuks te vinden en het assortiment wisselt regelmatig.

Ken jij deze winkel al ?

Geef een reactie

