Cotton balls

ik ben verliefd op mooie kinderlampen. Nooit kan ik ze zomaar voorbij lopen.

Op de kinderkamers staan oa deze mooie paddestoelen.

   
Maar ik ben helemaal verliefd op deze super mooie lamp  Maar ook deze vindt ik heel mooi !

  Ze staan al geruime tijd op ons wensenlijstje en nu de donkere en koude dagen weer op komst zijn is het de hoogste tijd om weer die gezellige kaarsjes aan te steken en de mooie schermerlampjes aan te doen.

Afgelopen week ging ik even shoppen en kocht ik deze bij de …… Wibra voor minder dan 10 euro per set. Ik kon ze niet laten liggen.

  
 Ik ben er erg blij mee en de kindjes zijn ook blij met hun nieuwe lampjes op hun kamer.

Geef een reactie

