Ik had het nog gezegd

helaas de mooie zomer is voorbij. Weg met de sandalen en hallo najaarsschoenen !!

Mijn kleuter heeft al enkele weken stoere stappers en nu was de peuterdame aan de beurt.

Haar wens: roze laarsjes ! Hmmmm… Niet echt mijn favoriet.

Gisteren gingen we de stad in en meerdere schoenenwinkels werden bezocht en div. laarsjes gepast.

Te groot, te klein, niet mooi, te duur, te breed, te veel glitter, etc.

Toen ik bijna de moed op gaf liepen we Ziengs binnen en onze dame liep recht op haar doel af. Mooie roze laarzen !

Oke, we gaan ze passen en … Ze passen perfect !! Onze dame liep vol trots op de mooie laarsjes van Muyters door de winkel. 

  
Oke kleine prinses, ik ga overstag !! Thuis had ik me nog zo voorgenomen om geen roze laarzen te kopen. Maar deze Muyters gaan mee naar huis.

Wat hebben we gekocht ? mooie roze Muyter laarzen met aan de bovenzijde een mooie bloemenprint en de laarzen zijn gemaakt van leer. De zool is van rubber met een mooie lage hak.

   

Geef een reactie

