Prematuur-info-websites

Totslot deel hier hier nog een aantal websites waar ik informatie vond mbt prematuren. 

  
Helaas wist ik zelf niet af van het bestaan van Earlybirds anders had ik ze zeer zeker gevraagd om een mooie reportage te maken. Ik schreef al eerder een blog over Earlybirds. Hier kan je het terug lezen. 

  
Babyboek voor prematuren. Ook hier schreef ik een blog over. Deze kan je hier terug lezen.

  
 Een zeer informatieve website is Couveuseouders

Een website met Prematuurkleding mag natuurlijk niet ontbreken.

  
En deze Website vol prematuur hebbedingetjes. Altijd leuk om rond te kijken.

En totslot de website Kleine kanjers. 

Geef een reactie

