Mama van Elara⭐️

Kimberley is de mama van Elara⭐️ en ik ken haar via haar blog/website Mama van Elara en via Twitter en inmiddels ook persoonlijk.

  
Ik weet niet meer hoe ik met haar in contact ben gekomen maar ik volgde haar op twitter doordat ik een deel van haar zorg om haar zieke dochter herkende. Het gevecht om een zorgenkindje mee te mogen nemen naar huis en het ziekenhuisgebeuren erom heen kwam deels zo herkenbaar voor. Helaas lag het ziekenhuisverhaal van Elara⭐️ een stuk complexer. En daarna begon ik met het lezen van haar blogs en verhalen op de website.

Elara⭐️ alias dappera dodo blijkt een drager te zijn van een zeldzame ziekte. 

Een dappera dodo is ze zeker !! Wat een kanjer is ze! Ze vecht zich door het ziekenhuisverhaal, geniet van haar liefdevolle ouders en haar trouwe viervoetervriendje Peper& Marley.

Helaas heeft Elara op 17 December 2015 onverwachts de strijd moeten opgeven. Elara, de kleine dappere dodo met twee pluimstaartjes volgt nu vanaf een mooie wolk vol trots haar ouders.

Ik ken Elara⭐️ niet persoonlijk maar als ik verhalen over haar lees en hoor denk ik meteen aan een paar ondeugende  oogjes, pluimstaartjes en een lepeltje. Daar kon ze zo heerlijk op sabbelen en mee spelen.

De ouders van Elara⭐️ hebben we inmiddels mogen ontmoeten. Wat een trotse en dappere ouders !

Via social media volgde ik de verhalen van Elara⭐️ en haar ouders. Zo deelt Kimberly op dit moment via instagram mooie filmpjes van Elara⭐️. Wat een mooi boefje is het !!  Maar er is ook verdriet want wat wordt die kleine dappere dodo gemist. 

Maar mama geeft niet op !! Ze vindt keer op keer de kracht en creativiteit om Elara⭐️ te eren en om haar verhaal voort te laten leven. 

   

Zo heeft ze de #mamaswap bedacht en is ze actief voor deCliniclowns 🔴 maar ook druk met haar website en op dit moment bezig met een super actie !!  

De mama van Elara⭐️ houdt op dit moment namelijk een 21-daagse win actie. Speciaal voor ouders met een (ernstig) ziek- of overleden kindje. In deze periode van het jaar is het ontzettend moeilijk wanneer iemand (ernstig) ziek is of als je iemand moet missen. Kimberley wil deze mama’s en papa’s een hart onder het riem steken.

   
Ik vindt dit een geweldig innitiatief !! Neem een kijkje op haar site 

Mama van Elara⭐️ Give Away

Geef een reactie

