Een cadeautje voor een meisje.

mijn kleuter krijgt steeds vaker een uitnodiging mee voor een kinderfeestje.

Maar ik vindt het cadeautje kopen keer op keer een dillema.

Onlangs zag ik op facebook de pagina van kleine prinsesjes  voorbij komen.

En ja hoor de volgende dag kwam de kleuter weer vol trots met een kaartje thuis. Ik besloot savonds het internet op te duiken en een kijkje te nemen op de site van Kleine prinsesjes.

Daar zag ik deze ontzettend lieve & zoete meisjes kettingen.

  
Ik bestelde op maandagavond twee kettingen. 1 voor het jarige jetje en 1 voor mijn eigen dochtertje.

Woensdag vond ik een pakketje op de deurmat

  
Het uitpakken was al een cadeautje ☺️

  
Maar wat waren de kettingen mooi !! En mooi verpakt !!

   
 
Ik denk dat de twee meisjes super blij zullen zijn met hun mooie kettingen.

Bedankt !   Kleine prinsesjes voor de mooie kettingen !!

 

2 thoughts on “Een cadeautje voor een meisje.

  1. Wat een leuk cadeautje. Ik herken het wel… telkens weer wat ga ik kopen. Mensen gaan al snel richting Action; stickers, glitter pennen, kleurboeken….

Geef een reactie

