Ik & mijn camera. 

Vroeger of tewel een aantal jaren geleden had ik ern analoge spiegelreflex camera van Canon.

Wauw wat was ik blij met deze camera. Ik maakte veel fotos met deze camera en sleepte hem ook overal mee naar toe.

Maar ja … Toen kwamen de digitalecamera’s  in op mars.  Ik kocht braaf een digitale compact camera maar een paar jaartjes later wou ik toch ook wel weer een digitale spiegelreflex camera.

Zo kreeg ik circa 7 jaar geleden denk ik een prachtige digitale spiegelreflexcamera van Olympus van mijn ouders. Ook deze sleepte en sleep ik vervolgens overal mee naar toe.

Alleen er zitten zoveel mogelijkheden op dat ik niet eens weet hoe ik die moet gebruiken, en dus altijd de automatische fotografeer-stand gebruik. 

  
Maar toen zag ik opeens op sociaal media de oproep van fotograaf Marjow fotografie voorbij komen.

  

Samen met Kimberly ( Mama van Elara ) greep ik deze kans en reisde afgelopen zaterdag af naar het hoge noorden.
Bij Marjolein kregen we een warm ontvangst. Na een korte theorie uitleg gingen we vervolgens op pad met twee mooi modelletjes om te oefenen.

  
Phff dit viel niet mee ! Best lastig zo’n camera en al die mogelijkheden.

  
 Maar het is gelukt !! Inmiddels heb ik de smaak weer te pakken ! Maar ik ga wel sparen voor een mooie nieuwere camera !

  
(Dit waren niet de twee modelletjes van de dag ! Ivm privacy deel ik geen foto’s vd meisjes. Maar deze dames hebben denk ik geen bezwaar ☺️)

  
En ook ik mocht even model staan !! ☺️

Geef een reactie

