Text-it

op mijn Facebookpagina Mama~juf blogt deed ik onlangs een oproep namens Text-it.

Text-it is een webshop in bestickering op diverse gebieden. Deuren, ramen, muren, trapen en veel meer. Alles kan naar eigen wens gemaakt worden.

Kies je eigen levensspreuk of mooie tekst en text-it maakt er een mooie deco-sticker van.

Zelf heb ik al een aantal bestellingen geplaatst. Ik bestelde voor onze peuterklas een paddestoel-sticker. Deze past perfect op een krukje van ikea.

  
Maar ook een mooie sticker op onze speelzaaldeur.

  

En bestelde ik ook deze leuke stickers voor de traktatie van mijn dochter.

Text-it heeft een facebookpagina. En die vind je hier. Kan je niets leuks vinden op deze pagina. Zoek dan contact. Want er is super veel mogelijk.

Of neem een kijkje op de website : Text-it

Geef een reactie

