Mijn moederfiets

Ik ben een moeder met een auto en fiets in mijn bezit.

Toen mijn oudste mee kon op de fiets kochten we nieuwe bobike fietsstoeltjes met alles erop en eraan.

Twee dezelfde stoeltjes. Een voor voorop en een voor achterop.

Na 2 jaar werd onze dochter geboren en tja het fietsen op een gewone gazelle damesfiets met 2 zitjes en soms een aantal tassen vond ik niet echt een groot succes.

Toen begon dus de zoektocht naar een moederfiets. Via marktplaats kocht ik een sparta mamazone. Een prachtige fiets maar o wat was het wennen met zo’n breed stuur maar wat ern ruimte !

Inmiddels is onze dochter al 4 en zijn de zitjes vervangen voor andere exemplaren.

En hierdoor ging de Sparta mij een stuk minder bevallen. Ik kon niet wennen aan het grote moederstuur en alle bewegingsruimte.

De zoektocht naar een andere fiets begon opnieuw ! En de keuze viel op de Cortina Roots ! 

Inmiddels zit achterop een juniorzitje van Bobike en sindskort zijn wij de trotse bezitters van een speciaal kinderzitje nl een Buiszadel

Onze 4 jarige kleuter zit vol trots voorop ! Geen zwaar gewicht aan mijn stuur. Geen problemeb met fietsen, sturen,opstappen  ed. 

Wij genieten ! Heerlijk fietsen op zijn 3-en op 1 fiets ☺️

 
De zomervakantie staat voor de deur en wij gaan lekker veel fietsen !

Geef een reactie

