Ojee mijn kind is weg !

Nee, ik was mijn kind niet kwijt. Maar dit is altijd wel mijn grootste angst.

Regelmatig bezoeken wij evenementen, speeltuinen, pretparken, zwembaden, ed.

Nu onze kinderen ouder worden en zelfstandiger, kiezen ze zelf hun weg om de wereld te ontdekken en steeds vaker uit ons gezichtsveld.

      
Maandagmiddag bestelde ik bij mijn naambandje een sos-bandje en op woensdagmorgen lag deze al op de deurmat (ondanks de vakantiedrukte)

  
Het 06-polsbandje/SOS armbandje wordt gemaakt van stevig materiaal  (siliconen), je heb keuze uit div kleuren en de gegevens worden erin gegraveerd. 

De prijs valt ook reuze mee !   

Ik koos ervoor om alleen de voornaam erin te graveren en mijn mobiele telefoonnummer en betaalde hiervoor iets extra.

  
Ik ben erg zelf tevreden over het bandje. Hij is stevig, mooie kleur, duidelijke tekst, snel geleverd.

En de kinderen … Trots op hun mooie naam armband !

Een echte aanrader !! 

Oja, handig om te weten. Op de site staat een maattabel voor de juiste maat armband.

2 thoughts on “Ojee mijn kind is weg !

Geef een reactie

