Schip Ahoy !! deel 1

30 december werd onze “kleine” jongen alweer 7 jaar. En het is een cliché maar het is echt waar. De tijd vliegt !!

Al weken roept de “kleine” man dat hij een piratenfeest wil met zijn vriendjes of toch een voetbalfeest. O,nee hij wil bowlen. O,nee toch een piratenfeest.

Nou ik had het besluit al genomen. Het werd thema: Piraten en we gaan bowlen !

Ik ging op jacht naar leuke decoratie. Maar oei wat is dat moeilijk !! Naast de enge doodskoppen en rare piraten is er weinig te vinden van leuke piraatjes. Maar mijn speurtocht werd beloond.


Ik kocht bij Action voor ieder kind deze mooie piratenhoed. (ze kosten dacht ik maar €1,80 per stuk) en medailles ( 6 stuks € 0,69). en heel veel chocolade muntjes in de kleur goud.(tijdens de Sinterklaasperiode)


Verder kocht ik bij Sostrene Grene leuke vlaggetjes ( 6 stuks €1,24), bij de webshop  Schuur  heel veel ballonnen in de kleuren zilver,goud, rood en parelmoer en een crêpepapier-draaislinger. En bij Xenos voor €1,00 per stuk de tafelkleden.


Bij de Hemarkt kocht ik totslot dit leuke piratenschip voor maar €2,00, cadeaudoosjes voor €0,50 per 2. En bij Maxx outlet leuke balansspelletjes (a 0,50 per stuk) voor in de de doosjes (goodybag)


En verder … ging ik thuis aan de slag met de materialen die in huis nog te vinden waren.

In deel 2 doe ik verslag van het feestje en in deel 3 alle knutselprojectjes rond het feestje.

De voorbereiding is al bijna een feestje !!!

Geef een reactie

