Ik stond erbij ….

het was zo’n leuke relaxte vrije dag.

Na zwemles nog even buitenspelen voor het eten.

Onze kleuter fietst altijd zo keurig. In een ooghoek zie ik hem slingeren en boem ….. Hij ligt op straat.

Huilen en bloed.  In eerste instantie denk ik tand door de lip. Maar ik hoor zijn verdriet en zie het bloed en weet genoeg.

Hup naar binnen, kijken, troosten, tandarts bellen en gaan.

Twee boventanden staan scheef. Helaas kan de weekendarts op dit moment weinig doen voor ons.

Maandag gaan we naar onze eigen arts. Nu hopen op een weekend met weinig en het liefst geen pijn.

Onze stoere kanjer !! Hij is zo stoer. Ik hoor hem sinds het bezoek bij de arts niet klagen.   Terwijl ik denk dat hij best wel veel pijn heeft.

 
Ik ga na thuiskomst even snel naar de winkel om toetjes, zacht eten en een beloning te halen. Dat laatste heeft hij zeer zeker verdiend ! Voorzichtig komt er een klein glimlachje bij het zien van het kadootje. 

En nu …. Rust. Kanjer slaapt en ik duik ook mijn bed in.

Wordt vervolgt…… 

 

Plaats een reactie